Dünya'nın 173 ülkesine ihracat yapan Aksa Jeneratör, 2025 yılında dünyanın üç büyük jeneratör üreticisinden biri olmayı hedefliyor

  • Dünya'nın 173 ülkesine ihracat yapan Aksa Jeneratör, 2025 yılında dünyanın üç büyük jeneratör üreticisinden biri olmayı hedefliyor

35 yılda tüm dünyada uzmanlık ve güvenin simgesi haline gelen, 173 ülkeye ihracat gerçekleştiren Türkiye’nin ve Dünya’nın lider markası Aksa Jeneratör, dünya pazarlarındaki yolculuğuna Turquality ile emin adımlarla devam ediyor
 
Bireysel kullanımdan dev projelere uzanan geniş yelpazedeki ürün ve uygulamalarıyla jeneratör pazarında bir dünya markası haline gelen Aksa Jeneratör, Türkiye’nin en prestijli markalarının yer aldığı “Turquality” programına kabul edilerek dünya pazarlarında daha güçlü yol almasına yardımcı olacak bir adım daha attı.
35 yıldır uzmanlık ve güvenin simgesi olan Aksa Jeneratör, 173 ülkeye ulaşan ihracatı ve küresel sektörde ilk beş üretici arasında olmasıyla Türkiye ekonomisine yüksek katkı sunan firmalar arasında yer alıyor. 20 yıldır Afrika pazarında yer alarak bu kıtanın gelişimini destekleyen Aksa Jeneratör’ün Türkiye, Çin, ABD ve Hollanda’da dört üretim ve ticaret merkezi bulunuyor. Asya, Avrupa, Afrika ve Amerika’da 19 ofis, 4 temsilcilikle hizmet veren Aksa, cirosunun %70’ini yurtdışı satışlardan sağladı.

Dev projelere kesintisiz Aksa enerjisi

Uluslararası alanda Gana Kotoka Havalimanı, Aşkabat Olimpiyat Kompleksi gibi dev projelerde yer alan Aksa Jeneratör, son olarak Okyanusya’nın turizm cenneti Vanuatu Cumhuriyeti’yle 10 MW’lik enerji santrali projesine enerji desteği sağladı.
Ar-Ge yatırımlarıyla farklı Pazar ve sektörlerin ihtiyaçlarına yanıt veren yenilikçi ürünler gerçekleştiren Aksa Jeneratör, 8 saniyede sistemi devralan ilk jeneratörü üretti.

Hedef ilk üç üreticiden biri olmak

Aksa Jeneratör Satış ve Pazarlama Genel Müdürü Rıdvan Özer, Aksa Jeneratör’ün 2025 yılına kadar dünyada en büyük ilk üç üretici firmadan biri olma hedefiyle çalıştığını ve farklı pazarlarda faaliyette olmanın getirdiği avantajla sektördeki değişim ve dönüşümü çok iyi yakaladığını belirtti. Aksa Jeneratör’ün küresel sektördeki gücü ile global marka olma yolunda çalışmalarını sürdürdüğünü belirten Rıdvan Özer, “2019 yılında ciromuzun yüzde 70’ini yurt dışı satışlardan sağladık. Dolayısıyla yurt dışı pazarlarda etki alanımızı daha da genişletmek büyüme stratejimizde önemli bir rol oynuyor. Global pazarda erişimi artırıp lokal pazarlara odaklanarak bölgesel satış hacmini büyütme stratejimiz doğrultusunda çalışmalarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Her ülkenin markamız açısından önemi çok büyük. Hedefimiz, faaliyette olduğumuz tüm pazarlarda müşterilerimize en iyi şekilde hizmet verebilmek. Aksa Jeneratör olarak, 3 kıtada ürettiğimiz ürünleri 173 ülkeye ihraç ediyoruz. İstanbul dışında Çin’de ve Amerika’da bulunan üretim tesislerimizin yanı sıra Asya, Avrupa, Ortadoğu, Afrika ve Amerika’da bulunan 19 ofis ve 4 temsilciliğimiz ile küresel sektörde ilk 5 şirket arasında yer alıyoruz. 2025 yılında Aksa Jeneratör’ün dünyanın üç büyük jeneratör üreticisinden biri olmasını hedefliyoruz. Dört kıtada katıldığımız fuarlarla hem sektörle iletişimimizi kuvvetlendiriyor hem de potansiyel müşterilerimizi yakından tanıma imkânı yakalıyoruz. Son dönemde özellikle Afrika ve Kuzey Amerika pazarlarına ek olarak Asya Pasifik ve Güney Amerika’da olası fırsatları takip ettiğimizi söyleyebiliriz.” dedi.